//

Registrace zákazníka

Doručovací adresa

Doručovací adresa je stejná jako výše uvedená fakturační adresa
Adresa pro doručení je jiná než výše uvedená fakturační adresa

Přihlašovací údaje


Ano  Souhlasím se zasíláním informací o novinkách.
Všechna pole jsou povinná
s údaji je nakládáno v souladu se zákonem 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů.

Doprava, GDPR a OBCHODNÍ PODMÍNKY

Cena přepravy:


Česká republika :

malé zásilky do obálky posíláme na dobírku za snížené poštovné, ačkoli se vám v objednávce zobrazuje přednastavená paušální cena, budeme vám počítat jen od 69,- do 99,- Kč podle váhy a rozměrů zásilky.

balík od 1kg do 5 kg podle přání zákazníka buď Českou poštou jako balík na poštu 119,- Kč + doběrečné 20,- nebo PPL na adresu za 99,- + doběrečné 20kč

balík nad 5 kg podle přání zákazníka buď Českou poštou jako balík na poštu 129,- Kč + doběrečné 20,- nebo PPL na adresu za 119,- + doběrečné 20kč

balík 10 - 30kg doprava PPL na dodací adresu 130,-Kč + doběrečné 20,-                                                         

Těžší balíky nebo přesahující rozměr 2m řešíme individuálně.

Slovensko :

1) doprava PPL na dodací adresu balík do 5 kg  199 Kč + 50 Kč dobírka ( v EUR dle aktuálního kurzu)

   Těžší balíky nad 5kg nebo přesahující rozměr 2m řešíme individuálně.

2) nebo možnost platby předem na účet v EUR - z emailu obchod@rybarskepotreby-upetra.cz vám pošleme pokyny k platbě- číslo účtu a částku (v měně EUR podle aktuálního kurzu) na váš email

Podmínky právě probíhající akce středa DOPRAVA ZDARMA:

objednávka ve středu nad 700,-  balík PPL do 5 kg, do ČR a máte od nás dopravu za 1,-Kč!

 

 

Upozornění

Fotografie produktů jsou pouze ilustrativní a nemusejí zcela přesně odpovídat skutečnému barevnému odstínu (zobrazený odstín závisí rovněž na barevném nastavení monitoru atd.). Případné dekorace nejsou součástí výrobku, pokud tak není v popisu uvedeno. Texty popisů výrobků jsou z informačních zdrojů výrobců.

Elektronická evidence tržeb

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Podmínky dodání
Vynakládáme veškeré úsilí pro co nejrychlejší dodání zboží od chvíle objednávky. Obvykle zboží expedujeme další pracovní den po přijetí objednávky prostřednictvím PPL nebo České pošty. U objednávek, které nebudeme schopni odeslat v termínu lze tento posunout, avšak pouze se souhlasem zákazníka - budeme vás informovat telefonicky nebo emailem. Vyhrazujeme si právo od smlouvy odstoupit v případě, že zboží nebude u dodavatele dostupné. Jestliže bude nedodané zboží předem uhrazeno a dohodneme se s Vámi na stornu objednávky, bude Vám částka za objednávku vrácena do 7 dnů od uskutečnění dohody na číslo účtu, které nám pošlete emailem. 
Objednávka je návrhem kupní smlouvy, která vzniká samotným dodáním zboží. Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých předepsaných údajů a náležitostí v objednávkovém formuláři.

Odstoupení od smlouvy

Nový občanský zákoník upravuje i možnost odstoupení od smlouvy. Zákazník tak může učinit do 14 dní od převzetí zboží, kdy nepoškozené nepoužívané zboží s písemným prohlášením, že odstupuje od kupní smlouvy a s přiloženým dokladem o prodeji vrátí prodejci na adresu provozovny - Rybářské potřeby U Petra, Palackého 201, Slaný. Odstoupení od smlouvy v praxi znamená, že kupující musí ve stanovené době vrátit zakoupené produkty, prodávající pak zašle peníze zpět zákazníkovi do 14 dnů poté, co obdrží zpět své zboží nebo doklad o jeho odeslání. Pokud bude vrácené zboží jevit známky opotřebení či používání, prodejce sníží vrácenou částku o hodnotu z ceny, kterou tím zboží ztratilo. Poštovné při vrácení produktu platí kupující.

Vrácení peněz zpět na váš účet: 

1) číslo účtu nám pošlete emailem na obchod@rybarskepotreby-upetra.cz spolu s číslem objednávky a oznámením o odstoupení od smlouvy

2)do 14 dnů od nás obdržíte platbu, kterou budeme opět emailem avizovat

Provozovatel internetového obchodu www.rybarskepotreby-upetra.cz nenese odpovědnost za zásilky svěřené k dodání přepravci. V případě nedoručení zásilky nás kontaktujte e-mailem na adrese obchod@rybarskepotreby-upetra.cz nebo telefonicky (v pracovních dnech v době 9-17 hod.) na tel. čísle: 724 325 130, za účelem projednání věci. Náhradní zboží Vám zašleme či zaplacenou částku vyplatíme až po vyřízení reklamace u dopravce. O výsledku budete informováni.
V případě poškození zásilky - roztržený či jinak poškozený balík, zásilku od dopravce nepřebírejte nebo u přepravy zásilku přeberte s výhradou (písemně na doručovacím formuláři) a o tomto nás prosím informujte, abychom mohli věc u dopravce reklamovat.

Cenové podmínky

Slevy se nesčítají, pokud je zboží již zlevněné, ve výprodeji atd., sleva za registraci se na něj nevztahuje.
Seznam zboží s ceníkem je návrhem kupní smlouvy, obsahuje prodejní cenu s daní z přidané hodnoty. Ceny jsou uvedeny u každé položky zboží v Kč. K této ceně je připočítáno poštovné. Ceny zboží jsou uvedeny s DPH. Ke zboží je vždy přiložena faktura (daňový doklad), který zároveň slouží i jako dodací a záruční list. Odesláním objednávky s vybraným zbožím vyjadřuje zákazník souhlas s obchodními podmínkami.

Možnosti a podmínky dodání:


Zboží Vám bude doručeno službou PPL nebo prostřednictvím Zásilkovny podle vašeho výběru v objednávce.  Průběh přepravy můžete sledovat na internetu na stránkách www.ppl.cz nebo www.ceskaposta.cz.



Možnosti a podmínky úhrady

1) platba dobírkou - 20,- Kč
Zákazník může jako formu úhrady zvolit platbu dobírkou. Platbu dobírkou může použít pouze zákazník  s dodací adresou na území ČR nebo SR. Při tomto způsobu úhradu bude k objednávce připočtena částka 20,- Kč.

2) platba předem na účet 0,-Kč

3) hotovostní platba nebo platba kartou při osobním odběru na kamenné prodejně - pokud si objednané zboží přijedete převzít osobně na adrese Slaný, Palackého 201 - GPS souřadnice Loc: 50°13'55.379"N, 14°5'7.605"E.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48hodin.



Storno objednávky

Objednávku je možno stornovat, a to zasláním emailu s informací o tom, že chcete svou objednávku zrušit a to do 6-ti hodin od uskutečnění objednávky. Prosím tedy o důkladné promyšlení objednávky a odeslání této až ve chvíli, kdy jste si jisti, že zboží skutečně chcete.

REKLAMAČNÍ ŘÁD

Záruční doba

Na veškeré zboží prodávané v našem internetovém obchodě, se vztahuje záruční doba 24 měsíců.

Záruka se nevztahuje na následující případy:

  • zboží bylo poškozeno nevhodným nebo neodborným zacházením,
  • zboží bylo poškozeno přírodními živly,
  • zboží bylo poškozeno běžným opotřebením.

Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem. Tato doba se případně dále prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. Dojde-li k výměně zboží, počíná běžet nová záruka v délce 24 měsíců.

Reklamace a její uplatnění

V případě, že se v průběhu záruční doby vyskytne vada na výrobku, má kupující, v závislosti na povaze této vady, při uplatnění záruky tato práva:

  • jde-li o vadu odstranitelnou, právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady nebo na výměnu vadného zboží, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo právo odstoupit od kupní smlouvy,
  • jde-li o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží, má zákazník právo na výměnu vadného zboží nebo právo odstoupit od kupní smlouvy,
  • jde-li o vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně a brání řádnému užívání zboží, má právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupení od kupní smlouvy,
  • jde-li o vady neodstranitelné, které nebrání řádnému užívání věci a nepožaduje-li kupující výměnu věci, má právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy.

Při převzetí zásilky je kupující povinen překontrolovat stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky s firemním logem, poškození krabice, apod.) a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. Kupující je povinen dodané zboží prohlédnout a bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o zjištěných závadách.

Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit (výměna zboží nebo vrácení peněz).

Postup při reklamaci

Kupující oznámí oprávněnou reklamaci písemně a to následujícím způsobem:

  • na e-mailovou adresu provozovatele obchod@rybarskepotreby-upetra.cz zašle detailní popis reklamace spolu s fotografií poškozeného zboží zobrazující reklamované vady.

Kupující bude nejpozději do 3 pracovních dnů informován dalším postupu při reklamaci.

Kontaktní adresy pro doručování reklamovaného zboží:

Rybářské potřeby u Petra
Palackého 20

Slaný
274 01

 

Vrácení zboží bez udání důvodu

Kupující má právo odstoupit od smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebení, v původním obalu poslat zpět v uvedené lhůtě (určující je datum odeslání).Ke zboží přiloží a zároveň emailem pošle písemnou žádost o odstoupení od kupní smlouvy, doklad o nákupu, iniciály kupujícího a číslo účtu, na který bude finanční obnos vrácen. Po obdržení vráceného zboží prodávající zboží zkontroluje a obratem vrátí kupujícímu odpovídající částku za zboží.( Poštovné se nevrací.)

V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ NEPOSÍLEJTE ZBOŽÍ NA DOBÍRKU - takto vrácené zboží nebude přijato a prodlužujete tím dobu vyřízení.

Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu

  1. Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši emailovou adresu obchod@rybarskepotreby-upetra.cz.

  2. Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.

  3. Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz http://www.mpo.cz/dokument169867.html.

  4. U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs .

  5. Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.

  6. Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS. Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU.

  7. Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu adr@mpo.cz.

  8. V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.

  9. Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.   

  10. Informace o osobních údajích dle GDPR

  11.  

    Ochrana osobních údajů dle GDPR

    1. Rybářské potřeby U Petra, Petr Jirásek. (dále jen „Společnost“) zpracovává Vaše osobní údaje, nutné pro řádný výkon své činnosti (dále jen „Osobní údaje“).

    2. Vaše Osobní údaje Společnost zpracovává pouze pro níže uvedené účely a na základě uvedených právních základů:

    a. plnění smlouvy (dále jen „Smlouva“) – na základě zákonné povinnosti

    b. marketing – na základě Vašeho odvolatelného souhlasu

    Se všemi osobními údaji zacházíme zásadně důvěrně. Vámi uvedené osobní údaje se zpracovávají, využívají a ukládají za účelem zpracování a provedení Vaší objednávky. Osobní údaje jsou případně předávány našim partnerům, kteří pro nás vykonávají služby (např. dopravní servis). Tito partneři zpracovávají a využívají osobní údaje pouze za účelem provedení objednávky. Při zpracovávání osobních údajů jsou zohledňována práva na ochranu osobních údajů, a to v souladu se zákonnými ustanoveními.

    Vaše údaje nikdy nepředáváme pro marketingové účely třetím osobám.

    5. Osobní údaje budou Společností zpracovávány po dobu trvání Smlouvy, nebo po dobu nezbytnou k plnění archivačních povinností Společnosti, podle platných právních předpisů nejdéle však 10 let od jejího úkončení. Informace budou na základě uděleného souhlasu zpracovávány po dobu 3 let od Vašeho posledního obchodního případu mezi Vámi a Společností.

    6. V souhladu s předpisy pro ochranu osobních údajů máte tato práva:

    a. Právo na přístup k Osobním údajům u Společnosti, což znamená, že si můžete kdykoliv požádat o potvrzení, zda Osobní údaje, které se Vás týkají, jsou či nejsou zpracovávány, a pokud jsou, pak za jakými účely, v jakém rozsahu, komu jsou zpřístupněny, jak dlouho budou zpracovávány, zda máte právo na opravu, výmaz, omezení zpracování či vznesení námitky, odkud byly Osobní údaje získány, a zda dochází na základě zpracování Osobních údajů k automatickému rozhodování, včetně případného profilování. Také máte právo získat kopii Osobních údajů, přičemž Společnost může požadovat přiměřenou úhradu administrativních nákladů.

    b. Právo na opravu Osobních údajů, což znamená, že můžete požádat Společnost o opravu či doplnění Osobních údajů, pokud by byly nepřesné či neúplné.

    c. Právo na výmaz Osobních údajů, což znamená, že Společnost musí vymazat Vaše Osobní údaje pokud

    - již nejsou potřebné pro účely, pro které byly shromážděny nebo jinak zpracovány

    - odvoláte souhlas a neexistuje žádný další důvod pro zpracování

    - vznesete námitky proti zpracování a neexistují žádné převažující oprávněné důvody pro zpracování

    - zpracování je protiprávní nebo

    - to ukládá zákonná povinnost.

    d. Právo na omezení zpracování Osobních údajů, což znamená, že dokud se nevyřeší sporné otázky ohledně zpracování Vašich Osobních údajů, konkrétně pokud

    - popíráte přesnost Osobních údajů,

    - zpracování je protiprávní, ale místo výmazu Osobních údajů chcete jejich zpracování pouze omezit,

    - Společnost již Osobní údaje nepotřebuje pro účely zpracování, ale Vy ano

    - nebo pokud Vámi byla vznesena námitka proti zpracování dle čl. 1.7.6., Společnost může mít Osobní údaje pouze uloženy a další zpracování je podmíněno Vaším souhlasem, případně tím, že tyto údaje jsou potřeba z důvodu určení, výkonu nebo obhajoby právních nároků,

    e. Právo na přenositelnost údajů, což znamená, že máte právo získat Vaše Osobní údaje, které jste poskytli Společnosti se souhlasem ke zpracování nebo pro účely plnění smlouvy, ve strukturovaném, běžně používaném a strojově čitelném formátu, a, je-li to technicky proveditelné, máte právo, aby tyto údaje předala jinému správci.

    f. Právo vznést námitku proti zpracování Osobních údajů, což znamená, že můžete u Společnosti podat písemnou či elektronickou námitku proti zpracování svých Osobních údajů, čímž způsobíte, že Společnost Osobní údaje dále nezpracovává, pokud neprokáže závažné oprávněné důvody pro zpracování, které převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami.

    7. Veškerá svá práva, stanovená předchozím odstavcem, můžete uplatnit u Společnosti buďto písemnou formou doporučeným dopisem, zaslaným na adresu jeho sídla, či elektronickou formou na e-mailové adrese.

    8. Dále máte právo podat stížnot proti zpracování Osobních údajů a Úřadu pro ochranu osobních údajů na stránkách www.uoou.cz.

    9. Poskytnutí Osobních údajů za účelem uzavření smlouvy je požadováno z důvodu, že jsou nezbytné pro plnění závazků ze smlouvy, případně jejich poskytnutí vyžaduje zákon. Důsledkem neposkytnutí údajů může být neuzavření smlouvy.

    10. Na základě zpracovávaných Osobních údajů nedochází k automatizovanému rozhodování, ani k profilování.

    11. V případě, že bude Společnost chtít užívat Osobní údaje k jinému účelu, než který je stanoven v této informační doložce, neprodleně Vám poskytne informaci o tomto jiném účelu a další informace uvedené v této doložce.

 

 

akce
darkove poukazy
doprava zdarma
Aktuální sezona
Rybářské revíry
Fotogalerie
Kontakt
Přihlášení

Elektronická evidence tržeb
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

©2015 Company