Zavřít

REKLAMAČNÍ ŘÁD

Záruční doba

Na veškeré zboží prodávané v našem internetovém obchodě se vztahuje záruční doba 24 měsíců.

Záruka se nevztahuje na následující případy:

  • zboží bylo poškozeno nevhodným nebo neodborným zacházením,
  • zboží bylo poškozeno přírodními živly,
  • zboží bylo poškozeno běžným opotřebením.

Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem. Tato doba se případně dále prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. Dojde-li k výměně zboží, počíná běžet nová záruka v délce 24 měsíců.

Reklamace a její uplatnění

V případě, že se v průběhu záruční doby vyskytne vada na výrobku, má kupující, v závislosti na povaze této vady, při uplatnění záruky tato práva:

  • jde-li o vadu odstranitelnou, právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady nebo na výměnu vadného zboží, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo právo odstoupit od kupní smlouvy,
  • jde-li o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží, má zákazník právo na výměnu vadného zboží nebo právo odstoupit od kupní smlouvy,
  • jde-li o vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně a brání řádnému užívání zboží, má právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupení od kupní smlouvy,
  • jde-li o vady neodstranitelné, které nebrání řádnému užívání věci a nepožaduje-li kupující výměnu věci, má právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy.

Při převzetí zásilky je kupující povinen překontrolovat stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky s firemním logem, poškození krabice, apod.) a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. Kupující je povinen dodané zboží prohlédnout a bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o zjištěných závadách.

Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit (výměna zboží nebo vrácení peněz).

Podle § 598 občanského zákoníku má kupující právo na úhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním reklamace (zejména náklady na zaslání nebo dopravu zboží) Pokud se prokáže reklamace jako neoprávněná, hradí náklady spojené v souvislosti s posouzením reklamace zákazník.

Postup při reklamaci

 

  • Je nutné zboží zaslat ve stavu v jakém jste ho koupili, to znamená například u navijáku – včetně náhradní cívky a bez vlasce ( pokud nebyl součástí zakoupeného zboží ). V opačném případě riskujete ztrátu ,nebo poškození vlasce.

Kupující oznámí oprávněnou reklamaci písemně a to následujícím způsobem:

  • na e-mailovou adresu provozovatele obchod@rybarskepotreby-upetra.cz zašle detailní popis reklamace spolu s fotografií poškozeného zboží zobrazující reklamované vady nebo se osobně dostaví na pobočku.

Kupující bude nejpozději do 3 pracovních dnů informován dalším postupu při reklamaci.

Kontaktní adresy pro doručování reklamovaného zboží:

Rybářské potřeby u Petra
Palackého 20

Slaný
274 01

Zpět

Povolenky

AKČNÍ SETY 1+1

Akční zboží

Rybářské potřeby

Návnady, nástrahy

Udírny

Reklama
akcedarkove poukazydoprava zdarmaAktuální sezona